Videot

 

Monialaiset oppimiskokonaisuudet pähkinänkuoressa
Iida-Maria Peltomaa ja Aki Luostarinen

Arvioinnin kehittäminen
Najat Ouakrim-Soivio

Pedagoginen johtajuus
Hanna Sarakorpi

 

Arviointi monipuolistuu
Erja Vitikka ja Iida-Maria Peltomaa

Vahvuskeskeinen arviointi
Lotta Uusitalo-Malmivaara

Teemaopinnot lukiossa
Tiina Tähkä ja Iida-Maria Peltomaa

 

Iloa oppimiseen
Laura Tuohilampi

Lukion OPS
Tiina Tähkä ja Iida-Maria Peltomaa

Ohjelmoinnillinen ajattelu
Tarmo Toikkanen

 

Arviointi muuttuu
Pekka Peura ja Lauri Järvilehto

Kohti itse- ja vertaisarviointia
Pekka Peura

Toiminnallisesti yhdessä
Meri-Tuulia Isotalo ja Kati Sadinmäki

 

Yhteisöllisen oppimisen toimintamalli
Marjo Kenttälä

Ylioppilaskirjoitukset
Salla Vainio, Henri Miettinen, Aki Luostarinen ja Iida-Maria Peltomaa

Vuosiluokkaistaminen
Eija Kauppinen ja Irmeli Halinen

Koulutuskeskiviikkojen materiaalit

 
 

Artikkelit

 
 
pilkut.jpeg

Futuribles of learning 2030 - Delphi supports the reform of the core curricula in Finland

Oppimisen tulevaisuus 2030 -barometrin ja kansallisen opetussuunnitelmatyön suhdetta ja yhteyttä käsittelevä artikkeli. Julkaistu European Journal of Futures Researh -julkaisun verkkoartikkelina 14.12.2016. 

Kirjoittajat: Tiina Airaksinen, Irmeli Halinen, Hannu Linturi

 

STEAMOK-hankkeen kuulumisia

 

Arviointiklubi-hankkeen kuulumisia

 

Teemasta toimeen! -hankkeen kuulumisia

 

 LOPS 2019 / Tulus-hanke

Opinvoimala-verkkosivusto
HOT - Hyvinvointipalvelut opiskelun tukena